חמשת המופעים החמים של חג חנוכה 2017

הופעה

אין כמו לבלות עם הילדים בימי החנוכה. בין הסופגניות, הלביבות והדלקת הנרות כדאי למצוא זמן גם למופעי החנוכה השונים. סקרנו עבורכם את חמשת מופעי החנוכה החמים של החג כדי שתבחרו את המופע הטוב ביותר לילדים שלכם.

מה עושים בחנוכה?

חנוכה נמשך שמונה ימים ומספק לכם המון זמן איכות עם הילדים. החופש הארוך ממערכת החינוך שולח אתכם, ההורים, לחפש אטרקציות ופעילויות עם הילדים. בין שלל הפעילויות והכיף בקניונים תוכלו לבחור באחד מהמופעים שעולים במיוחד לכבוד חנוכה. סקרנו עבורכם את חמשת מופעי החנוכה החמים של 2017.

 

מופע גדול יהיה פה עם עדן בן זקן 

אייל גולן, עדן בן זקן, אגם בוחבוט וטליסמאן- הזמרים הבולטים בשנה האחרונה התאחדו למופע מוזיקלי מיוחד לילדים שנקרא מופע גדול יהיה פה. בדרך כלל כשמדברים על מופע לחנוכה מתכוונים להצגה או מחזמר, אבל זה לא חייב להיות כך. הילדים שלכם לא מפסיקים לשיר את להיטי השנה, ואין בטוח ישמחו לשמוע את השירים האלה בלייב.

במשך שעה וארבעים דקות סוחפות תהנו ממופע מוזיקלי על במה ייחודית של 360 מעלות. אייל גולן, זמר השנה, יופיע עם מיטב להיטיו, ועדן בן זקן, זמרת השנה, תופיע עם מגוון הלהיטים של השנה. בנוסף, הכוכבת הצעירה אגם בוחבוט, שזכתה בתכנית בית הספר למוזיקה תופיע עם להיטיה "כמו בריו" ו"ארטיק מסטיק", ואליהם יצטרף פריצת השנה- טליסמאן- עם השירים הגדולים "עד המדבר" ו"זנזיבר".

עוד טרם הופעת הזמרים תהנו ממופע פתיחה קצבי, מהיר ומקפיץ שנקרא טררם. המופע יתקיים בהיכל קבוצת שלמה (מתחם הדרייב אין) בתל אביב, ויציג ארבע פעמים בלבד, כך שאם לא תמהרו להזמין פשוט לא ישארו לכם כרטיסים.

כדי ליהנות מהטבות למופע גדול יהיה פה עם עדן בן זקן מומלץ לחפש הנחות בחברות האשראי השונות

עדן בן זקן
מופע גדול יהיה פה עם עדן בן זקן

כוכבים מהספרים

בשנת 1951 הופיע לראשונה קופיקו בחוברת דבר לילדים. עם השנים דמותו התפתחה, הוא הגיע גם למסך הטלוויזיה, והשנה, 65 שנה אחרי שנולד הקוף המדבר הוא מגיע אל הבמות בישראל. מופע חנוכה חדש שיעלה השנה בכיבובם של יובל המבולבל וכוכבים נוספים יהיה בילוי נהדר עבור הילדים שלכם.

יובל המבולבל הוא ילד קטן שמאוד אוהב לקרוא ספרים. הספר שמצחיק אותו ביותר הוא קופיקו, אלא שיום אחד כל האותיות בספרים של יובל נעלמות. כדי לבדוק מה קרה לספריו יוצא יובל יחד עם קופיקו ושני עוזריו המצחיקים- קפטן שטות ופרופסור לחץ (אודי ואביעד)- למסע בעולם הסיפורים. במהלך המסע יפגוש יובל בדמויות מן הספרים- פיקו (ליאור דטאוקר), ענבלרינה, קוגומלו והפיה החכמה (לירן כוהנר).

כוכבים מהספרים כולל שחקנים מצוינים ושירים מוכרים, אבל גם מסרים חשובים. הילדים יזכרו שהעיניים שלהם לא נועדו רק למסכים וילמדו שאפשר לאהוב גם ספרים. לאן נעלמו כל האותיות, והאם יובל בכלל יצליח להגיע לעולם הסיפורים? את כל זה תגלו רק אם תקנו כרטיסים.

כדי ליהנות מהטבות להצגה כוכבים מהספרים מומלץ לחפש הנחות בחברות האשראי השונות

יובל המבובל
כוכבים מהספרים – יובל המבולבל

משפחת קדמוני בממלכת הדינוזאורים

המחזמר משפחת קדמוני ייקח אתכם למסע אל עידן פרהיסטורי הכולל משפחות קדומות וחיות עתיקות. המחזמר מבוים על ידי עדינה חיימיס ובכיכובם של השחקנים דביר בנדק, חני נחמיאס, יניב פולישוק, אייל שקרצי, סיון מסט ובן אדם.

אבא אבן (דביר בנדק), אמא אבנית (חני נחמיאס) ובנם אבניהו (אייל שקרצי) הם משפחת קדמוני.

אבא אבניהו נבחר לתפקיד ראש הקיר, מעין מקבילה לראש העיר, לכן עוברת המשפחה החביבה להתגורר במערה חדשה.

בעולמה של משפחת אבניהו קיים מתח מובנה בין הדינוזאורים לבין בני האדם, ועדיין לא פוענחה הנוסחה לקיומם של חיים משותפים. יום אחד יוצא אבניהו לבקר במערה הישנה של משפחתו, בדרכו הוא נופל לבור ודינוזאור קטן מציל אותו. אבניהו המבוהל מצליח להתגבר על הפחד, ובעזרת האבירים אומץ (סיון מסט) ושלו (בן אדם) שמבינים את שפת הדינוזאורים הוא מצליח לתקשר איתו. העניינים מסתבכים כאשר מתברר שהשכן סתום עין (יניב פולישוק) מתכוון להשמיד את כל הדינוזאורים, ואבניהו והאבירים ינסו למצוא את הדרך לעצור אותו.

כדי ליהנות מהטבות להצגה משפחת קדמוני בממלכת הדינוזאורים מומלץ לחפש הנחות בחברות האשראי השונות

משפחת קדמוני בממלכת הדינוזאורים
משפחת קדמוני בממלכת הדינוזאורים 2017

עוץ לי גוץ לי

טוחן עני מספר למלך שבתו יודעת להפוך קש לזהב כדי שזה יסכים להשיא אותה לבנו. המלך שזקוק נואשות לכסף קופץ על המציאה, אלא שבת הטוחן לא בדיוק יודעת איך עושים את זה. לעזרת בת הטוחן נחלץ שדון קטן, שמבקש בתמורה לעזרתו את בנה הבכור. הוא יסכים לוותר, אך רק אם היא תדע את שמו.

זוהי תמצית הסיפור עוץ לי גוץ לי- אגדת עם גרמנית שנדפסה לראשונה בקובץ המעשיות של האחים גרים, וכמו רבות מהאגדות שהופיעו בספרם הייתה אפלה ומפחידה. בשנת 1965 כתב אברהם שלונסקי מחזמר המבוסס האגדה, והפך את הסיפור להומוריסטי יותר. לא משנה אם ראיתם את ההצגה בילדותכם ואתם רוצים להתענג עליהם עם הילדים והנכדים, או שאתם שומעים עליה בפעם הראשונה- החוויה מומלצת בהחלט.

כדי ליהנות מהטבות להצגה עוץ לי גוץ לי מומלץ לחפש הנחות בחברות האשראי השונות

הצגת ילדים חנוכה 2017
עות לי גוץ לי חנוכה 2017

 

מיומנה לילדים מארחים את קרן פלס

מקור המילה מיומנה במילה אמנות, והוא שמה של להקת מחול ישראלית. חבורת המחול המיומנת מארחת בחנוכה הקרוב את הזמרת קרן פלס למופע יצירתי ומרהיב. במופע ניתקל בסיטואציות קומיות ומוזיקליות שיכניסו לעניינים את קהל הילדים.

המופע מיומנה לילדים מארחים את קרן פלס מתייחד באינטראקטיביות שהוא מציע לצופים. במהלך המופע הילדים יוזמנו ליצור ולהתבטא, וכך להפוך לחלק בלתי נפרד מהמופע. על הבמה יוצג חופש אמנותי מלא שיגרום לילדים תחושת חופש בלתי מוגבלת ועונג צרוף.

בחנוכה שעבר הגיעה קרן פלס יחד עם ילדיה לצפות במופע מיומנה ומאז נדבקה בחיידק הקצב. השנה חברה פלס לחבורה ויחד נוצר מופע מרתק, קצבי וסוחף שלא יאפשר לכם להמשיך לשבת. קרן פלס מוכרת לכולנו מלהיטיה הגדולים ומהופעתה כשופטת בתכנית הכוכב הבא. פלס תנגן ותשיר, ובעיקר תשתלב באנרגיה המיוחדת שחבורת מיומנה מייצרת על הבמה. המופע יכלול את שיריה של פלס בעיבודים מיוחדים בקצב המיומנה במיוחד למופע החנוכה.

כדי ליהנות מהטבות להצגה מיומנה עם קרן פלס מומלץ לחפש הנחות בחברות האשראי השונות

מיומנה עם קרן פלס
מיומנה עם קרן פלס בחנוכה 2017

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*