אילו סוגי הטבות להופעות תוכלו להשיג?

הטבות להופעות

השתתפות בהופעה מאפשרת לנו ליהנות מחוויה מרגשת, מלכדת ומשחררת, אלא שלעתים היא מגיעה עם הוצאה כספית משמעותית. אילו הטבות להופעות יכולות להוזיל את הפעילות ואיך מוצאים אותן?

הטבות להופעות

מעטים הם התחביבים שאנחנו כל כך נהנים מהם כמו הופעות חיות. מדובר בהזדמנות לפגוש את האומנים האהובים עלינו, לקחת פסק זמן מהשגרה היומיומית ולהקדיש כמה שעות למוזיקה. מובן שכל כרטיס להופעה כרוך בתשלום שעלול להכביד על רבים מאיתנו, ולכן אחד מהפתרונות המומלצים ביותר הוא איתור הטבות להופעות שיוזילו את המחיר. איך מוצאים אותן ומה כדאי לעשות כדי ליהנות יותר ולשלם פחות?

הנחות לקהלי יעד ספציפיים – חלק מהאומנים ומחללי ההופעות מציעים מחירים מיוחדים לאוכלוסיות שונות, כמו למשל סטודנטים או אזרחים ותיקים. תוכלו למצוא פירוט בנושא לאורך תהליך ההזמנה או בעמוד המדיניות באתר האינטרנט של המופע הרלוונטי.

הטבות להזמנה מוקדמת – מי שמוכן לוותר על הספונטניות ורוצה להזמין את הכרטיסים מראש, עשוי לשלם פחות. חלק מהמופעים מציעים כרטיסים במחיר מיוחד למקדימים, מה שיאפשר לכם לשלם פחות ולהישאר רגועים בידיעה שלא פספסתם את הכרטיס שלכם.

הטבות לחברי קהילות – חברי מועדונים או קהילות חברים יכולים למצוא הטבות להופעות שנבחרות עבורם. זוהי הזדמנות מצוינת להצטרף לקהילה שמתאימה לתחומי העניין שלכם, כדי לקבל הנחות וגם ערך מוסף. וויספר למשל, היא קהילת המעשנים החדשה של ישראל, שמתאימה למעשנים שנהנים מחיי לילה ורוצים לזכות במבחר הטבות והנחות מתחלפות. ניתן להצטרף אל וויספר באמצעות אתר האינטרנט, וליהנות ממגוון רחב של תכנים מתחלפים.  

הנחות למנויים – בחלק מהמקומות מוצעים מסלולי מינויים שנתיים, שמעניקים הנחות למופעים שאינם נכללים במסגרת המינוי. אז אם יש לכם מינוי למוזיאון למשל, כדאי שתבדקו אילו מופעים מתקיימים בחלל האירועים שלו כדי לבדוק אם ישנם אירועים שיכולים לעניין אתכם. ייתכן שלחלקם מגיעה לכם כניסה במחיר מיוחד. 
הטבות במועדים מיוחדים – במקרים מסוימים מוצעות הטבות לכרטיסים של הרגע האחרון שלא נמכרו עדיין או להופעות שמתקיימות במועד שיש לו ביקוש נמוך יחסית (כמו למשל הופעות צוהריים, הופעות אמצע שבוע וכדומה).

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*